هیمورا بزرگترین تولید کننده پکیج های برقی زمینی و دیواری در کشور


فرم تماس

یا


برای مشاوره و پشتیبانی 6103-3223-044

تنوع محصولات شرکت بسیار بالاست و بر اساس محاسبات بنده این شرکت باید دارای شهرک تولیدی برای عرضه این محصولات باشد و آیا همچین چیزی مقدور است ؟
در پاسخ به سوال مشتریان باید گفت که شرکت هیمورا فعال در بازار بورس بوده و برای رونق تولیدات داخلی بسیار از شرکت های فعال در زمینه صنعت را خریداری کرده و به صورت پیمانکاری و با استفاده از صنعت دانش بنیان و فعال همان شرکت اقدام به تولید و عرضه محصولات با نام تجاری هیمورا می نماید . در واقع شرکت های ورشکسته سهام خود را به این شرکت واگذار کرده و به صورت دستمزدی اقدام به تولید محصولات با نام تجاری هیمورا می نماید بر همین اساس این شرکت در اکثر نقاط کشور دارای تولیدی ها متفاوتی می باشد.
چرا باید محصولات شمارو انتخاب کنیم و در واقع برای خرید کالا به شما اعتماد کنیم ؟
در پاسخ به این مشتری گرامی باید گفت که اصالت و اعتبار یک شرکت مدارک آن می باشد که در صورت عدم شناخت قبلی از فعالیت های شرکت هیمورا می توانید به بخش مدارک شرکت مراجعه کرده و تمامی مستندات رو به صورت کتبی دریافت نمائید و یا در صورت عدم تمایل به خرید اینترنتی می توانید به صورت حضوری به یکی از شعبات و نمایندگی های هیمورا مراحعه فرمائید.
آیا کالای خریداری شده قابل عودت می باشد ؟
همکاران و خریداران محترم در نظر داشته باشید که کالاهای عرضه شده توسط شرکت هیمورا در صورت عدم کیفیت و یا کارایی قابل عودت بوده و به هیچ عنوان به دلایل سلیقه ای قابل عودت نمی باشد و کالای تهیه شده در صورت تایید تکنسین فنی شرکت و حضور آن در محل پروژه قابل عودت می باشد.
چرا سایتتون درگاه پرداخت آنلاین نداره ؟
به علت نوسانات بالای عرض فعلا قیمت ها بروز مشخص شده و بیشتر قطعات مورد استفاده در کالاهای هیمورا وارداتی می باشد در همین راستا فعلا قبل از سفارش پیشنهاد می گردد با کارشناسان فروش شرکت برای استعلام بهای دستگاه تماس حاصل فرمائید.
شرایط خرید کالا به چه شکلی هستش ؟
برای ثبت سفارش کالا کافیست با کارشناسان فروش شرکت تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت نمائید و برای ثبت سفارش حتما باید از بخش مالی شرکت پیش فاکتور دریافت کرده و به شماره حساب های قید شده بر روی فاکتور واریز نمائید و بعد از انتقال وجه برای دریافت فاکتور نهایی با بخش مالی شرکت تماس حاصل فرمائید.
من قبلا از فروشگاه های اینترنتی خرید کردم ولی متاسفانه مکافات کشیدم و کالای موردنظر رو ارسال نکردن و کار به مراحل قانونی کشیده و الان می ترسم به صورت اینترنتی سفارش بدم و کالای موردنظر من هم فقط تو فروشگاه شما هستش ؟
دوست عزیز درسته سایت ما به صورت فروشگاهی هستش ولی شما با یک تولید کننده طرف حساب هستید به راحتی می توانید از شرکت شهرک های صنعتی و یا اداره ثبت علائم تجاری پیگیر فعالیت های این گروه تولیدی بازرگانی باشید پس بنابراین کالاهای موردنظر موجود بر روی وب سایت همه با نام تجاری هیمورا بوده و به هیچ عنوان این شرکت در حوزه فعالیت خود واسطه نمی باشد پس با خیال راحت می توانید بدون واسطه با دریافت پیش فاکتور از بخش مالی اقدام به تهیه کالا نمائید .
من سرمایه لازم برای دریافت نمایندگی محصولات شمارو ندارم ولی میتونم فروش خوبی داشته باشم به چه شکلی میتونم با شما همکاری داشته باشم ؟
برای همکاری با هیمورا نیازی به سرمایه نیست در این خصوص لطفا به بخش اخذ نمایندگی مراجعه کرده و فرم نمایندگی را پر نمایید تا همکاران مربوطه برای راهنمایی بیشتر باهاتون تماس بگیرند .

ارسال پبام از طریق فرم تماس با ما